Pozycjonowanie

Czym jest? Jaką rolę spełnia?

Pozycjonowanie stron internetowych jest szeregiem złożonych działań mających na celu zwiększenie pozycji danej strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Działania te, wykonywane systematycznie, przez specjalistów, gwarantują wysokie pozycje w wyszukiwarkach, a co za tym idzie, wyższą sprzedaż!


Nasza wiedza i doświadczenie gwarantują Ci wysoki standard usług oraz skuteczność w osiągnięciu przez Twoją stronę internetową topowych pozycji w wyszukiwarkach.


Dobór fraz kluczowych

Frazy kluczowe to słowa, które, po wpisaniu w wyszukiwarkę Google mają, kierować na Twoją stronę. Wspólnie dobieramy słowa najbardziej istotne, kluczowe dla danej branży, dzięki którym uzyskasz najwyższą konwersję, a co za tym idzie wzrost sprzedaży.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży pozycjonowania, w związku z czym przy wyborze ma dla nas znaczenie:

  • ANALIZA BRANŻY
    sprawdzamy, czym charakteryzuje się branża, w której działasz. Dzięki temu znamy słowa kluczowe, które charakteryzują się wysoką konwersją.
  • ANALIZA KONKURENCJI
    analizujemy, które słowa są wykorzystywane przez Twoją konkurencję, co pozwala na poszerzenie bazy Twoich odbiorców.
  • WYSPECJALIZOWANE NARZĘDZIA GOOGLE
    znajdujemy słowa, które są mniej popularne, ale które pozwolą Tobie na wyróżnienie się wśród konkurencji i osiągnięcie wysokiej pozycji w google. Narzędzia pozwalają nam również na systematyczną analizę wykorzystywanych słów kluczowych i eliminację tych, które nie przynoszą efektów.

Powyższe analizy pozwalają nam na skompletowanie proponowanej listy najbardziej skutecznych słów kluczowych. Ostatecznie to Ty decydujesz pod jakimi słowami pozycjonowania będzie Twoja witryna.


Optymalizacja

Kluczem do skutecznego pozycjonowania strony internetowej jest jej odpowiednia optymalizacja pod kątem wyszukiwarki.

Optymalizacja to szereg prac związanych z dostosowaniem zasobów strony do wymogów wyszukiwarek. Jej celem jest takie zbudowanie strony, jej treści i linków, aby pozycjonowanie było jak najbardziej skuteczne, a jakość strony, oceniana przez roboty google, systematycznie wzrastała.

W temacie optymalizacji możemy zaproponować:

  • TECHNICZNA OPTYMALIZACJA
    pozwala na odnalezienie błędów, usterek w strukturze strony internetowej, które obniżają wartość strony internetowej i ich poprawę. Działania te to przede wszystkim: optymalizacja kodu źródłowego, analiza użyteczności strony internetowej, analiza podstron pod względem ich wartości.
  • OPTYMALIZACJA TREŚCI STRONY
    czyli stworzenie tekstów znajdujących się na stronie internetowej, uzupełnionych o frazy kluczowe dla witryny, analiza linków oraz usunięcie tych niekorzystnych, analiza treści graficznych.
  • PODPIĘCIE NARZĘDZI ANALITYCZNYCH
    instalujemy narzędzia, które w sposób bardzo precyzyjny i systematyczny pokazują zmiany zachodzące na stronie oraz ich wpływ na ruch, a co za tym idzie, na sprzedaż.


Linkowanie

Do Twojej strony prowadzą nie tylko wyniki wyszukiwania w google, ale przede wszystkim linki do Twojej strony znajdujące się na innych witrynach.

Naszym zadaniem będzie zatem umieszczenie wartościowych linków do Twojej strony na portalach z całego świata, aby jak największa liczba użytkowników miała szansę na poznanie Twojej oferty. Korzystamy z własnego doświadczenie oraz intuicji, a także ze sprawdzonych stron, które pozwolą na skutecznie pozycjonowanie stron www.


Analiza

Jednym z naszych kluczowych zadań jest analiza działań, które podjęliśmy wcześniej w celu pozycjonowania oraz optymalizacji strony internetowej. Analiza oparta jest na wyspecjalizowanych narzędziach, które dokładnie pokazują postęp działań, dzięki czemu mamy bieżący wpływ na ewentualne zmiany w pozycjonowaniu.

Podczas analizy oceniamy przede wszystkim:

  • konwersję oraz jej współczynnik,
  • ruch na stronie wygenerowany przez linkowanie,
  • skuteczność oraz jakość słów kluczowych,
  • zachowanie użytkowników na stronie,

Śledzimy również trendy w branży, działania konkurencji oraz innych firm zajmujących się pozycjonowaniem, aby poszerzać swoją wiedzę, a co za tym idzie, skuteczność w pozycjonowaniu.


Narzędzia, z których korzystamy to:

  • Google Analytics,
  • Google Webmaster Tools,
  • Google Website Optimizer,


Raportowanie

Raportowanie jest ostatnim elementem naszej pracy.

Systematycznie otrzymywać będziesz raporty z wyżej wymienianych działań, abyś miał pełen wgląd w nasze działania oraz zmiany zachodzące na Twojej stronie internetowej, a przede wszystkim, na zmianę w pozycjach wyszukiwania google.

Skuteczne Pozycjonowanie

Osiągaj z nami topowe pozycje!

DARMOWE KONSULTACJE