SEO
Jak skutecznie dobrać słowa kluczowe?
23 maja 2016
searchconsole
Zastanawiasz się Jak dodać stronę do Google? – Poradnik
27 czerwca 2016

Google dodaje na stałe reklamy w swoich mapach

google-maps

Od jakiegoś czasu można było zauważyć, że google testuje nowe rozwiązania w swoich mapach mające zwiększyć zyski giganta. Obecnie fazy testu zostały zakończone i wprowadzone na stałe w życie. Reklamy widoczne są zarówno na urządzeniach stacjonarny jak i mobilnych, a reklamy odznaczają się charakterystycznym fioletowym kolorem.

google-maps

źródło: www.google.pl/maps/

Dostęp

W celu uzyskania dostępu do tej formy reklamy wystarczy posiadać konto adwords oraz należy spełnić kilka warunków między innymi takich jak: należy włączyć rozszerzenie lokalizacji dla Twojego konta Adwords, upewnić się że konto Moja Firma jest aktualne i dokładnie uzupełnione, należy określić konkretną lokalizację i określić stawki według lokalizacji, wybrać słowa kluczowe w kampanii które nawiązują do Twojej lokalizacji.

Płatności

Płatność za reklamę ma miejsce w momencie, gdy potencjalny klient kliknie w:
– Uzyskaj szczegóły lokalizacji
– Wyznacz trasę
– Kliknij, aby połączyć

Zumi przed Google?
Podobne rozwiązanie już istniało tylko w nieco innej formie. Otóż Zumi na swojej mapie wyświetlało boxy reklamowe, a w lewym panelu z listą firm promowała te, które miały wykupione dodatkowe opcje.

zumi-reklamy

źródło: zumi.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *